گواهینامه SSL شرکت GoDaddy

رضا جمالی 04 شهریور 1396 ۰ دیدگاه

(GoDaddy تحت مجوزهای McAfee یک گواهینامه SSL امنیتی سایت به نام TrustedSite را راه‌اندازی و معرفی کرد.

 شرکت امنیتی McAfee با حمایت از گواهینامه SSL شرکت GoDaddy قصد دارد تا اعتماد بازدیدکنندگان از وب‌سایت‌های کسب و کارهای کوچک را جلب کند.

عملکرد
گواهینامه SSL

عملکرد این گواهینامه به‌این صورت است که پس از باز شدن سایت به طور اتوماتیک آن را در برابر تروجان‌ها و نرم‌افزارهای مخرب اسکن کرده و پس از بررسی و اطمینان از پاک بودن وب‌سایت لوگوی trust شرکت MacAfee را بر روی آن نشانه‌گذاری می‌کند تا مورد مشاهده‌ی بازدیدکنندگان قرار گیرد. این مهر تأیید امنیت MacAfee به‌میزان زیادی درصد اعتماد بازدیدکنندگان را افزایش می‌دهد.

بد نیست بدانید که تقریبا ۶۰٪ حملات هک در سال ۲۰۱۵ بر روی سایت‌های مربوط به کسب‌وکارهای کوچک بوده است.

بهترین راهی که شما می‌توانید برای جلب اعتماد کاربران سایت انجام دهید، فعال‌سازی SSL بر روی وب‌سایت و اخذ گواهینامه‌های معتبر SSL توسط سایت است. شرکت فناوران شبکه سینداد با ارائه گواهینامه SSL برای وب‌سایت‌هایی با مقیاس کسب‌وکار بزرگ و کوچک، تأمین‌کننده‌ی امنیت و اعتبار سایت شما است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش فروش تماس گرفته یا به سایت سینداد مراجعه کنید

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.