پنج هاست برتر دنیا برای بانکداری الکترونیک

مهسا محق 12 دی 1401 ۰ دیدگاه
سرور اختصاصی
انتخاب برترین سرور اختصاصی در دنیای بانکداری

چه بانکداری آنلاین باشد و چه خرید اینترنتی، معمولاً اعتقاد بر این است که سایت‌های بانکی باید خدمات سرور اختصاصی ویژه را انتخاب کنند تا بتوانند با امنیت بالاتر به مشتریان خود خدمات ارائه دهند. در طول سال‌ها، بانک‌ها تلاش‌های مداومی برای ترکیب انواع مختلف فناوری‌ها برای ایمن کردن داده‌های مشتری و اطمینان از اینکه این اطلاعات کاملاً محرمانه و عاری از نقض می‌مانند، انجام داده‌اند. در حالی که اکثر بانک‌ها تمایلی به برون‌سپاری برنامه‌های هاستینگ وب خود ندارند، برخی از بانک‌ها و مؤسسات مالی وجود دارند که برای ایمن نگه داشتن اطلاعات مالی خود به ارائه دهندگان هاستینگ وب و رایانش ابری مشهور روی می‌آورند. در ادامه پنج هاست برتر دنیا برای بانکداری الکترونیک را معرفی کرده‌ایم وگرنه شما خودتان بهتر از ما می‌دانید که بهترین زاهکارها در ایران از آن سینداد است.

۱. DialWebHosting

این شرکت به مؤسسات بانکی متعددی خدمات هاستینگ ارائه می‌دهد زیرا دارای مراکز داده سطح III است که از طریق اقدامات امنیتی سختگیرانه و نگهداری شبانه روزی شبکه بسیار ایمنی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. کسب‌وکارها برای اینکه بتوانند عملکرد مطلوبی داشته باشند نیاز به آپ‌تایم شبکه بالایی دارند و از این نظر، DialWebHosting به دلیل زیرساخت برتر و ضمانت ۱۰۰ درصدی شبکه، به عنوان یکی از ارائه دهندگان پیشرو در هاستینگ بانکی پر سرعت به شمار می‌رود.

 این اتصال سریع سرور باعث می‌شود شرکت‌های مشتری امکان خدمات بدون وقفه، اتصالات ایمن و تاخیر کم را تجربه کنند. روش‌های رایانش ابری آنها نیز برای آسان کردن عملیات تجاری طراحی شده‌اند که خدمات مقرون به‌صرفه‌ای را ارائه می‌دهند. بهترین بخش در مورد انتخاب DialWebHosting برای میزبانی وب ایمن این است که آنها دارای تکنسین‌های حرفه‌ای و بسیار ماهر هستند که می‌توانند معماری رایانش ابری را به طور یک‌پارچه مستقر و نظارت کنند.

۲. Go4Hosting

یکی از پیشروترین ارائه دهندگان سرور اختصاصی از نظر موسسات بانکی Go4Hosting است زیرا دارای مراکز داده سطح III بالا با امنیت شش منطقه‌ای SLA و مزایای فنی است. برنامه‌های رایانش ابری آن‌ها به شما کمک می‌کند تا عملیات تجاری را ساده انجام دهید، چه یک کسب‌وکار بزرگ داشته باشید یا این‌که یک سایت وبلاگ فردی را اداره می‌کنید. تکنسین‌های آن‌ها به دلیل تخصص و مهارت‌هایشان در استقرار و اجرای روان راه‌اندازی سیستم رایانش ابری شهرت دارند.

 آنها از تکنولوژی پیشرفته برای تضمین حداکثر عملکرد سایت استفاده می‌کنند. بانک‌های کوچک تنها با استفاده از راه‌حل‌های جدید فناوری اطلاعات که چنین شرکت‌های هاستینگی می‌توانند ارائه کنند، در شرایط اقتصادی کنونی قادر به ادامه حیات خود هستند. همچنین می‌توان با اجرای اقدامات سختگیرانه‌تر کنترل داده‌ها، از کلاهبرداری‌های بانکی جلوگیری کرد.

۳. Liquid Web

با این شرکت می‌توانید از پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته سرور اختصاصی لذت ببرید و به همین دلیل هم این ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ از شهرت خوبی برخوردار است. آنها به دلیل پاسخ سریع به تیکت‌ها و رسیدگی سریع به سؤالات مشتری مشهور هستند. از آنجایی که آنها در مراکز داده خود در محل قرار دارند، می‌توانند خدمات هاستینگ را بسیار سریعتر ارائه دهند. در مورد مهاجرت به یک میزبان جدید، Liquid Web تضمین می‌کند که کارمندان آن می‌توانند به شما کمک کنند تا داده‌ها را به طور یکپارچه جابجا کنید. آنها به دلیل راه حل‌های میزبانی هاستینگ خود شناخته شده‌اند و مراکز خدماتی و دیتای بی‌نظیری را هم برای این کار ساخته‌اند.

آنها سیستم‌های خود را از ابتدا با اصول مهندسی نصب و اجرا می‌کنند تا سیستم‌های برقی موجود در سخت‌افزار سرورو اختصاصی مانند سیستم‌های شبکه و خنک کننده پشتیبانی شوند. تیم نظارت بر پشتیبانی سرور اختصاصی آن‌ها تضمین می‌کند که سایت شما ۲۴ ساعته آنلاین است. آن‌ها به طور فعال سرورها را به صورت شبانه روزی نظارت می‌کنند و قبل از این‌که ایرادات ظاهر شوند، مشکلات را از بین می‌برند. تیم اجرایی سرور اختصاصی، ابزارهای پیشرو در صنعت را ارائه می‌دهند که به مشتریان اجازه می دهد سرورهای خود را در هر نقطه از زمان نظارت کنند. هنگام ثبت نام برای دریافت خدمات در Liquid Web می‌توانید از ایمن بودن داده‌های خود اطمینان داشته باشید. آنها گواهینامه‌های SSL، فایروال‌ها، PCI Compliance و غیره را ارائه می‌دهند.

۴. Lunar Pages

زمانی که از سیستم رایانش ابری به عنوان سرور اختصاصی برای ذخیره اطلاعات خود در بانک یا مؤسسه مالی استفاده می‌کنید از نگهداری و پشتیبانی آن رهایی پیدا خواهید کرد. بنابراین بانک‌ها راه‌حل‌های رایانش ابری به عنوان سرور اختصاصی را بسیار سودآور می‌دانند زیرا مجبور نیستند نرم‌افزار و سخت‌افزار را بخرند. آنها به‌طور خودکار ارتقا می‌یابند و می‌توانند هر زمان که تقاضاها افزایش یافت، منابع را افزایش دهند. Lunar Pages راه حل‌های هاستینگی ارائه می‌دهد که قابلیت اطمینان، مقیاس‌پذیری و امنیت بالا را تضمین می‌کند. آنها برنامه های رایانش ابری خصوصی و عمومی را برای سازمان‌هایی که تقاضاهای تجاری نوسانی مانند بانک‌ها را تجربه می‌کنند ارائه می‌دهند. آنها دارای رابط‌ کاربری عالی و کنترل پنل‌های بصری هستند که مدیریت سرور را آسان می‌کند.

۵. Compute Host

می‌توانید امیدوار باشید که کسب‌وکار خود را با راه حل‌های رایانش ابری موثر از ComputeHost تقویت کنید. سرورهای اختصاصی ابری این شرکت به بانک‌ها کمک می‌کند تا با تغییرات در نیازهای مشتری و کسب‌وکار سازگار شوند. ComputeHost به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان وب هاستینگ ابری در این نوع خدمات رتبه‌بندی می‌شود که آوازه خدمات بی‌نظیر آن در سطح جهانی پر شده است. آنها بهترین امکانات را برای ذخیره اطلاعات و دسترسی به داده‌های حیاتی در حال پردازش را در هم نقطه و مکان ارائه می‌دهند. سرورهای ابری دارای ویژگی مقیاس‌پذیری خودکار هستند به طوری که بسته به تقاضا می‌توان آنها را بزرگ و کم کرد. آنها همچنین از تسهیلات صورتحساب انعطاف‌پذیر پشتیبانی می‌کنند که به مشتریان اجازه می دهد فقط برای منابعی که استفاده می‌کنند هزینه پرداخت کنند. وب سرورهای آنها با چندین لایه کنترل امنیتی ایمن هستند. مکانیزم شکست خودکار Hypervisor تضمین می‌کند که داده‌ها همیشه در دسترس خواهند بود.

برای مشاوره و خرید هاست همین حالا با کارشناسان سینداد تماس بگیرید

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.