افزایش هزینه سرویس‌های سینداد

حمید مومنی 01 بهمن 1401 ۰ دیدگاه

بی‌شک همگی در وضعیت فعلی اقتصادی کشور با موضوع نوسان شدید ارز طی چند ماه گذشته دست و پنجه نرم کرده‌ایم. شرکت سینداد نیز علیرغم بالا رفتن ممتد هزینه‌ها، همواره تلاش در ثابت نگه داشتن تعرفه سرویس‌های خود داشته‌است. اما در هر صورت از آستانه فعلی عبور کرده‌ایم و گریزی از افزایش قیمت نیست.

لذا به‌اطلاع می‌رساند با توجه به افزایش نرخ دلار و بالارفتن هزینه‌های بالاسری نظیر تعرفه دیتاسنترها و غیره، کلیه سرویس‌های جدید سرور اختصاصی، کولوکیشن و اجاره آی‌پی از ابتدای بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با تعرفه‌های جدید ارائه خواهد شد. همچنین کلیه سرویس‌های فعال که هم‌اکنون در اختیار مشتریان محترم قرار دارد، از ابتدای فروردین ۱۴۰۲ شامل افزایش هزینه طبق تعرفه جدید خواهد شد.

تعرفه جدید سرویس‌های کولوکیشن به شرح زیر می‌باشد:
در خصوص دیتاسنترهای فن‌آوا، پارس‌آنلاین، آسیاتک، های‌وب:
– هزینه کولوکیشن تک‌یونیت: ماهیانه ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
– هزینه کولوکیشن دو ‌یونیت: ماهیانه ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

در خصوص دیتاسنتر سینداد (آزادگان):
– هزینه کولوکیشن تک‌یونیت: ماهیانه ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
– هزینه کولوکیشن دو ‌یونیت: ماهیانه ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

در خصوص سرویس‌های سرور اختصاصی هزینه جدید به تناسب تجهیزات استفاده‌شده برای سرور محاسبه و اعمال خواهد شد.
تعرفه جدید اجاره آی‌پی نیز برای کلیه سرویس‌ها بر مبنای ماهیانه ۲۵٫۰۰۰ تومان به ازای هر عدد آی‌پی محاسبه می‌گردد. این هزینه مربوط به رنج‌های دارای بزرگی ۳۰/ الی ۲۵/ می‌باشد.

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.