تجربه سرعت و امنیت بی نظیر وب با مرورگر Brave

supermod 31 اردیبهشت 1398 ۰ دیدگاه

نرم‌افزار Brave جدیدترین مرورگر واردشده به بازار جهانی اینترنت است. این مرورگر کاملاً منبع باز و رایگان است. Brave به‌تازگی خود را به‌عنوان مرورگری با سرعت بارگذاری بالا همراه با حفاظت بیشتر به دنیای اینترنت معرفی کرده است.

این مرورگر توسط آقای Brendan Eich، بنیان‌گذار جاوا اسکریپت و موزیلا طراحی شده است. Brave داده‌های کاربران خود را کاملاً ایمن نگه داشته و اجازه‌ی ذخیره یا حذف داده‌ها را می‌دهد. از قابلیت‌های دیگر این مرور می‌توان به ردیابی تبلیغات و بلاک کردن آن‌ها اشاره کرد. برخلاف اکثر مرورگرهای دیگر، Brave به مبارزه علیه حملات فیشینگ و بدافزارها کمک می‌کند.

تجربه سرعت و امنیت بی نظیر وب با مرورگر Brave

آشنایی با مرورگر Brave

Brave یک مرورگر استاندارد بوده که به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند اپلیکیشن‌های وب خود را راه‌اندازی کرده و محتوای آنلاین را مشاهده کنند. دانلود و استفاده از این مرورگر کاملاً رایگان است. 

یکی از ویژگی‌های Brave این است که اطلاعات سایت را در حافظه‌ی خود ذخیره می‌کند. این مرورگر مجهز به بلاک کننده‌ی پیش‌فرض تبلیغات اینترنتی است که البته خیلی‌ها آن را تهدیدی برای تولیدکنندگان محتوا می‌دانند!

رابط کاربری Brave

رابط کاربری این مرورگر بسیار ساده و تمیز است. Brave تمام عناصری که شما از یک مرورگر ایدئال انتظار دارید را دربر دارد. این مرورگر آماری بسیار کارآمد از محتوای بلاک شده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تصاویر به‌سرعت نمایش داده می‌شوند و شورت‌کات‌ها (میان‌برها) به‌سرعت شما را به سایت موردنظرتان هدایت می‌کنند. طراحی ساده و آپشن‌های کارآمد، مشاهده‌ی محتوای هر سایتی را برای کاربران Brave ساده کرده است.

مزایای استفاده از Brave

مرورگر Brave به‌سرعت در حال محبوب شدن است. آن‌قدر که آن را Google chrome جدید نام‌گذاری کرده‌اند. این مرورگر با امکانات بسیار زیادش به رقیبی جدی برای مرورگرهای معمولی به شمار می‌آید.

در این قسمت به برخی از مزایای منحصر‌به‌فرد این مرورگر اشاره خواهیم کرد:

آشنایی با مرورگر Brave

بلاک کردن تبلیغات

Brave تبلیغات را به‌صورت خودکار بلاک می‌کنند. بدین ترتیب کاربران نیازی به جست‌وجو جهت پیدا کردن بلاک کننده‌ی تبلیغات نخواهند داشت. این بلاک کننده‌ی خودکار، از دستگاه شما در برابر انواع بدافزار و تهدیدات تبلیغ‌کنندگان محافظت می‌کند.

این مرورگر را می‌توانید از وب‌سایت رسمی آن دانلود و نصب کنید. 

مزایای استفاده از Brave

Brave تبلیغات را توسط داده‌های محلی خیلی دقیق ردیابی می‌کند. بدین‌صورت که با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربر، چنانچه تبلیغی برای آن کاربر نامربوط باشد، آن تبلیغ حذف خواهد شد.

 بدین ترتیب کاربران فقط با تبلیغات مناسب خود مواجه خواهند شد. همچنین کاربران می‌توانند به‌دلخواه خود تبلیغات سایت موردنظرشان را فعال یا غیرفعال کنند.

البته مرورگر Brave تبلیغات نمایش داده شده در نتایج جست‌وجو را حذف نمی‌‌کند و شما همچنان قادر به مشاهده‌ی تبلیغات ADWords در نتایج گوگل خواهید بود.

حریم خصوصی پیشرفته

بلاک شدن تبلیغات مخرب منجر به حفاظت بیشتر خواهد شد. Brave مجوز شناسایی اطلاعات کاربران را ندارد و در عوض از تاکتیک‌هایی برای افزایش حریم خصوصی کاربران استفاده می‌کند. اتصال دائمی HTTPS منجر به استفاده از رمزنگاری وب خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های Brave این است که شما می‌توانید در قسمت تنظیمات، گزینه‌ی اثرانگشت را فعال کنید. بدین ترتیب اشخاص ثالث به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند فعالیت‌های شما را ردیابی کنند.

مزایای استفاده از Brave

سرعت بالاتر

سرعت Brave بسیار بالا بوده و دلیل آن‌هم عدم وجود تبلیغات است. بنابراین با ورود به وب‌سایت موردنظر، محتوای کمتری را دانلود خواهید کرد. بااین‌حال سرعت رندر این مرورگر اندکی کندتر از کروم و موزیلا تخمین زده شده است.

مرورگر Brave چگونه کار می کند؟

Brave هم‌اکنون در سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS، مک، ویندوز و لینوکس در دسترس است. کاربران این پلتفرم‌ها می‌توانند به‌راحتی با این مرورگر کار کرده و از امنیت و سرعت بالای آن لذت ببرند.

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این مرورگر این است که نیازی به منابع بالا نداشته و برخلاف بسیاری از مرورگرها، از حافظه‌ی RAM سیستم شما استفاده‌ی زیادی نمی‌کند.  

نتیجه‌گیری

مرورگر Brave یک محصول بسیار جالب بوده که مطمئناً منجر به انقلابی در بازار و مدل تبلیغات دیجیتال خواهد شد. سرعت این مرورگر بسیار بالا بوده که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ی کاربران آن خواهد شد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق سرویس تبلیغات Brave کسب درآمد هم داشته باشند.

مطالب مرتبط:

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.