خرید هاست نامحدود و آموزش ارتقا هاست

رامونا امیری 06 بهمن 1398 ۰ دیدگاه

به‌عنوان خریدار هاست زمانی که در اینترنت در جستجوی بسته‌ی مناسب هاستینگ هستید ممکن است که با عبارت هاست نامحدود برخورد کنید. هاست نامحدود در نگاه اول پیشنهاد جالبی به‌نظر می‌رسد ولی آیا چنین امکانی وجود دارد یا انتخاب مناسبی برای راه‌اندازی وب‌سایت شما خواهد بود؟ در این مقاله به موضوع خرید هاست نامحدود و آموزش ارتقا هاست خواهیم پرداخت.

خرید هاست نامحدود و آموزش ارتقا هاست

هاست نامحدود چیست؟

به‌طور کلی هاست نامحدود وجود ندارد و این عبارت صرفاً یک شعار تبلیغاتی برای جذب مشتری است. در کل نمی‌توان تعداد بی‌شماری سایت را بدون محدودیت در یک هاست میزبانی کرد. در واقعیت سرور با فضای هارد نامحدود و پهنای باند نامحدود و یا هر چیز نامحدود دیگری وجود ندارد. چنانچه قصد خرید هاست نامحدود دارید، بهتر است که واقعیت‌های هاست نامحدود را که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم؛ مطالعه کنید.

واقعیتها در خرید هاست نامحدود

اکثریت شرکت‌ها بسته‌های هاستینگ محدود پیشنهاد می‌دهند، که تفاوت آن با هاست نامحدود در آن است که اگر به حداکثر مجاز استفاده از پهنای باند در یک ماه برسید سایت شما از دسترس خارج می‌شود و یا اگر فضای دیسک شما پر شود دیگر امکان اضافه کردن اطلاعات اضافی وجود ندارد. حال توضیحات خود را با این مثال شرح می‌دهیم، فرض کنید که ۲۰ سایت در میان ۱۰۰ سایت مشترک در یک هاست نامحدود به ترافیک و پهنای باند مصرفی بالایی در روز برسند، در اینصورت چه اتفاقی خواهد افتاد؟

ارتقا هاست

در این شرایط فشار بر روی سرور بسیار زیاد شده و سرعت کلی آن به‌شدت کاهش خواهد یافت، در نتیجه اکثر سایت‌های این هاست نامحدود، کند خواهند شد که در این صورت شرکت هاستینگ این وب سایت پر ترافیک را از دسترس خارج خواهد کرد و به مدیر این سایت پیشنهاد می‌دهد که سایت خود را به سرورهای مجازی منتقل کند.

چنانچه سایت شما پرترافیک یا کم ترافیک باشد به‌هر حال در این حالت با مشکل مواجه خواهید شد زیرا نه کند شدن سرعت برای شما قابل قبول است و نه انتقال سایت شما به سرور دیگر برای شما راحت خواهد بود.

در کل هاست زیر مجموعه یک سرور است، زمانی که سخت افزار نامحدود وجود نداشته باشد پس سرور نامحدود هم وجود ندارد و درنتیجه هاست نامحدود هم معنای خاصی ندارد. پس به این نتیجه می‌رسیم که چنانچه قصد خرید هاست نامحدود دارید بهتر است که بدانید که عملاً هاست نامحدود وجود ندارد و این صرفاً یک شعار تبلیغاتی شرکت‌های هاستینگ است.

چگونه می توانم ارتقا هاست انجام دهم؟

چگونه می توانم ارتقا هاست انجام دهم؟

به‌هنگام انتخاب هاست به‌جای توجه به شعارهای تبلیغاتی، موارد مهم‌تری مانند پشتیبانی مناسب، Uptime سرور و اعتبار شرکت هاستینگ را در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال یک هاست با فضای دیسک ۲۰۰ مگابایت و پهنای باند ماهیانه ۲ گیگابایت و قیمت حدودی ۸۵۰۰۰ تومان ممکن است کارایی بهتری برای شما داشته باشد تا یک هاست نامحدود با همان تعرفه و مشخصات.

همچنین قبل از انتخاب هاست مورد نیاز خود می‌توانید برآوردی از ترافیک و میزان بازدید روزانه و مصرف پهنای خود داشته باشید و اگر ماهانه مصرف بالایی ندارید و مخاطب‌های خاصی را هدف قرار داده اید نیازی به هاست نامحدود نخواهید داشت.

خرید هاست نامحدود یا ارتقا هاست

چنانچه سایتی با ترافیک و بازدید روزمره بالایی دارید و یا نیاز به ارتقا هاست خود دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که جهت خرید هاست مناسب یا ارتقا هاست تمامی بسته‌های پیشنهادی سینداد که امکانات همان هاست نامحدود را برای شما به‌وجود می‌آورد؛ مطالعه کنید، یا جهت مشاوره با تیم فنی سینداد تماس حاصل کنید.


خرید هاست لینوکس ایران


خرید هاست لینوکس آمریکا


خرید هاست ویندوز ایران


خرید هاست ویندوز آمریکا

آموزش ارتقا هاست

نحوه ارتقا هاست در پورتال سینداد

جهت ارتقا هاست، می‌بایست از قبل بسته مورد نظر خود را از سینداد خریداری کرده باشید و در پورتال سینداد حساب کاربری داشته باشید. در مرحله اول باید در پورتال مشتریان لاگین کنید و پس از آن وارد ناحیه کاربری شوید.

خرید هاست نامحدود یا ارتقا هاست

بعد از اینکه به حساب کاربری خود وارد شدید، بر روی بسته مورد نظری که قصد ارتقاء آن‌را دارید کلیک کنید.

آموزش ارتقا هاست

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بعد از اینکه روی بسته مورد نظر کلیک کردید به مرحله بعدی می‌روید که در این مرحله لینک آبی رنگ “ارتقاء/تنزل” برای شما نمایش داده می‌شود، که باید بر روی آن کلیک کنید.

ارتقا هاست

در مرحله بعدی همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گزینه به‌روز‌رسانی نمایش داده می‌شود که می‌توانید بنا به نیاز خود بسته‌ی بالاتری را برای هاست خود انتخاب کنید، پورتال سینداد متناسب با نوع بسته قیمت آن‌را محاسبه می‌کند و برای ادامه کار بر روی کلید “ادامه دهید” کلیک کنید تا وارد درگاه بانکی جهت پرداخت شوید.

ارتقا هاست

نکته : جهت تنزل میزبانی وب لینوکس یا ویندوز خود می‌بایست یک تیکت به تیم پشتیبانی سینداد ارسال کنید و بعد از اتمام یک سال قرارداد خود با سینداد، جهت تنزل بسته فعلی اقدام کنید.

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.