حضور سینداد در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۸

supermod 19 تیر 1397 ۰ دیدگاه

همان‌گونه که پیش‌تر اعلام کردیم، نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۸ از تاریخ ۶ الی ۹ مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه، اکثر شرکت‌هایی که در حوزه‌ی IT فعالیت دارند، حضور خواهند داشت و آخرین دستاوردهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را برای مخاطبان به‌نمایش خواهند گذاشت.

شرکت فناوران شبکه سینداد از شما دعوت می‌کند تا با بازدید از نمایشگاه الکامپ، از غرفه‌ی سینداد واقع در سالن ۴۴B (خلیج‌فارس-طبقه دوم) غرفه شماره ۱۰۲۹ دیدن فرمائید. با بازدید از غرفه‌ی سینداد می‌توانید از جدیدترین خدمات، تکنولوژی‌های به‌کار گرفته شده و پکیج‌های ویژه‌ی نمایشگاه باخبر شوید.

اطلاعات بیشتر در این زمینه، از همین طریق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

با ما همراه باشید.

نقشه نمایشگاه الکامپ 2018
فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.