تغییر نام تجاری شرکت Comodo به Sectigo

supermod 18 آذر 1397 ۰ دیدگاه

شرکت بزرگ « کومودو » ( Comodo ) اخیراً اعلام کرده است که نام تجاری خود را به Sectigo تغییر داده است.

شرکت Comodo CA بزرگ‌ترین مرجع صدور گواهینامه تجاری یا همان SSL در جهان بوده که رهبر بازار در ارائه‌ی راه‌حل‌های امنیتی وب‌سایت است. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که نام تجاری خود را به Sectigo تغییر داده است.

شرکت کومودو اعلام کرد که علت این نام‌گذاری محدود کردن آشفتگی بازار و همچنین ارائه‌ی بهتر راه‌حل‌های خود بوده است.

تغییر نام تجاری شرکت Comodo به Sectigo

شرکت Sectigo راه‌حل‌های امنیتی وب را برای کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ ارائه خواهد داد تا از اطلاعات کارکنان، مشتریان و نام‌های تجاری در برابر خطرات آنلاین محافظت کند. محصولات و خدمات این شرکت، مشتریان و شریکان شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا هویت دیجیتالی خود را در تمام شرایط مانیتور و محافظت کنند.

تغییر نام تجاری شرکت Comodo به Sectigo

مدیرعامل شرکت Sectigo آقای Bill Holtz اعلام کرد “این یک اتفاق هیجان‌اگیز برای شرکت ماست”. وی همچنین بیان کرد “با تغییر برند به Sectigo، ما بر گسترش سرویس‌ها و محصولات خود به ماورای SSL و امنیت وب تاکید خواهیم کرد و تعهد خود را برای ایمن‌تر کردن اینترنت اعلام می‌کنیم. ما بر ارائه‌ی راه‌حل‌هایی جهت افزایش قابلیت اعتماد اینترنت و تضمین امنیت وب‌سایت‌های اینترنتی تمرکز خواهیم کرد”.

تغییرات احتمالی

اولین تغییر احتمالی از این اقدام، در لوگوی شرکت کومودو اتفاق خواهد افتاد. لوگوی کومودو به احتمال زیاد با رنگ و شکل لوگوی Sectigo ترکیب خواهد شد. Sectigo از این فرصت برای بهبود تجربه‌ی مشتریان خود استفاده خواهد کرد. برخی از نام‌های محصولات شرکت کومودو مانند گواهینامه‌های SSL/TLS با نام‌های PositiveSSL و InstantSSL تغییر پیدا خواهد کرد و عبارت “Powered by Sectigo” به‌ آن اضافه خواهد شد.

چه مواردی تغییر نخواهد کرد؟

Sectigo همچنان شرکتی با ۲۰ سال تجربه در زمینه‌ی صدور گواهی تجاری است. این شرکت همچنان بیش از ۱۰۰ میلیون گواهینامه SSL در بیش از ۱۵۰ کشور در دنیا دارد. ممکن است نام برخی از محصولات تغییر پیدا کند اما تمامی محصولات همچنان در دسترس خواهند بود.

از طرف دیگر تمامی گواهینامه‌ها و مجوزهای شرکت کومودو همچنان در دسترس خواهند بود.

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.