اولین گردهمایی (Meetup) وردپرس در ایران

supermod 11 مرداد 1397 ۰ دیدگاه

بسیاری از افراد که درحوزه‌ی وب کار می‌کنند با نرم‌افزار وردپرس آشنایی دارند. برخی از افراد توسعه‌دهندگان حرفه‌ای وردپرس هستند و برخی دیگر از کاربران معمولی این نرم‌افزار به‌حساب می‌آیند. اولین میتاپ وردپرس تهران قرار است در روز جمعه ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر در شرکت سینداد توسط تیم وردپرس پارسی برگزار گردد. در این رویداد از موارد مختلف و کاربردی وردپرس صحبت خواهد شد.

شرکت سینداد از ابتدا حامی پروژه‌های متن‌باز بوده و علاقه‌مند به توسعه هرچه بیشتر نرم‌افزارهایی مانند وردپرس در ایران است. شرکت در این رویداد برای عموم آزاد بوده و تمامی افرادی که مایل هستند تا به آشنایی بیشتر جامعه وردپرس ایران یاری کنند، بدون پرداخت هیچ‌ هزینه‌ای می‌توانند در این گردهمایی شرکت کنند.

سخنرانی‌ها در میتاپ روز جمعه به‌صورت داوطلبانه بوده و بدون درنظر گرفتن مهارت‌ها و توانایی‌های شخصی انجام می‌پذیرد. فضای این گردهمایی کاملاً آزادانه بوده و صرفاً جهت منفعت جامعه‌ی وب در ایران است.

جهت عضویت در میتاپ و دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

عضویت در میتاپ

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.