سینداد حامی چهارمین همایش سالیانه رایانش ابری ایران

رضا جمالی 28 خرداد 1397 ۰ دیدگاه

چهارمین همایش سالیانه رایانش ابری ایران در ۲۶ تیرماه ۱۳۹۷ در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد و شرکت سینداد از حامیان اصلی این همایش خواهد بود. هدف اصلی این همایش، انتقال تجربیات موفق میان مجموعه‌های صنعتی و علمی دانش‌بنیان و پیشرو است. از دیگر اهداف این رویداد سالیانه، شناسایی و تلاش برای رفع مشکلات پیش روی صنعت بر اساس ظرفیت موجود در جامعه است.

در این رویداد که با حضور نمایندگانی از دولت، صنعت، دانشگاه و کارشناسان توسعه کسب و کار برگزار خواهد شد، وضعیت موجود و چالش‌های پیش رو در توسعه‌ی رایانش ابری در کسب و کارهای مختلف مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

رایانش ابری ایران

رایانش ابری ایران

توضیحات همایش سالیانه رایانش ابری ایران :

با توجه به اهمیت روزافزون استفاده از فناوری اطلاعات در انواع کسب و کارها، انتظار می‌رود که شبکه‌ی رایانش ابری ایران به‌صورت قابل توجهی در کشور فراگیر شود.

شبکه‌ی رایانش ابری باعث تغییر الگوی بکارگیری فناوری اطلاعات در توسعه کسب و کارها خواهد شد که در کنار مزایا و ارزش‌های متعددی که برای مدیریت هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری ارائه می‌دهد، مخاطرات و ملاحظات امنیتی جدیدی را نیز به همراه دارد. بنابراین شناخت این موضوعات جدید می‌تواند به برنامه‌ریزی صحیح در استفاده از فناوری در سطح ملی کمک کند. صنعت فناوری اطلاعات با کاربرد داده و اطلاعات در شهر، اجتماع و زندگی روزمره سروکار دارد و هدف شرکت‌های مختلف فعال در این صنعت، این است که بتوانند با پردازش داده‌ها و تبدیل آن‌ها به سرویس بتوانند نیازهای جامعه را پاسخ دهند.

ایجاد هماهنگی در بین اجزای مختلف اکوسیستم صنعت رایانش همواره یک چالش جدی در کشور بوده و نقش دبیرخانه‌ی رویداد سالیانه رایانش ابری، کمک به ایجاد این هماهنگی از طریق برگزاری رویدادهای مستمر، فرهنگ‌سازی، آموزش و ایجاد بسترهای اجرایی لازم است. اکوسیستم این صنعت را بیش از هزار نفر از متخصصین و محققین فعال در حوزه‌ی رایانش ابری و فناوری‌های مرتبط با آن تشکیل داده‌اند.

نحوه ثبت نام در همایش :

شرکت سینداد جزو حامیان اصلی این همایش بوده و همچنین یکی از شرکت‌‌کنندگان اصلی این همایش خواهد بود.

جهت ثبت نام و حضور در چهارمین همایش سالیانه رایانش ابری ایران به این لینک مراجعه کنید.

ثبت نام در همایش

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.