سینداد حامی رویداد هفته استارتاپ ها

supermod 11 مرداد 1397 ۰ دیدگاه

رویدادی تحت عنوان هفته استارتاپ‌ها از جمعه ۱۲ مرداد ماه الی جمعه ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۷در تهران دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد. در این رویداد هر روز مجموعه‌ای از فعالیت‌های متنوع شامل سخنرانی‌های کلیدی از نمایندگان دولت، دانشگاه‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و صاحب‌نظران این حوزه، میزگردهای تخصصی و کارگاه‌های آموزشی صورت خواهد گرفت.

شرکت فناوران شبکه سینداد از ابتدا حامی استارت‌‌آپ‌ها بوده و تمام تلاش خود را جهت توسعه‌، رشد و بلوغ در این حوزه انجام می‌دهد. شرکت سینداد که از حامیان رویداد استارتاپ ویک تهران به‌شمار می‌آید، شما را به حضور در این رویداد دعوت می‌کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ثبت‌نام در استارتاپ ویک تهران

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.