به روز رسانی تجهیزات سینداد

رضا جمالی 21 خرداد 1397 ۰ دیدگاه

شرکت فناوران شبکه سینداد در راستای بهبود کیفیت خدمات در راستای افزایش رضایت مشتریان، بار دیگر اقدام به به‌روزرسانی زیرساخت کلیه‌ی سرویس‌های مستقر در ایران و خارج از ایران کرده است. این به‌روزرسانی شامل تعویض و ارتقای کلیه‌ی سخت‌افزارها قبل از به‌پایان رسیدن عمرشان بوده است.به روز رسانی تجهیزات سینداد با جنبه‌های دیگری نیز همراه بوده است:

به روز رسانی متناسب با تکنولوژی روز دنیا:

با استفاده از نسل جدیدی از سخت‌افزارها، توانسته‌ایم تا همگام با تکنولوژی روز دنیا پیش برویم و این خدمات را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم. کلیه‌ی تجهیزات سینداد ارتقای نسل پیدا کرده‌اند که امری موثر در افزایش پایداری و ماندگاری است.

سازگاری با محیط زیست:

این به‌روزرسانی ما را در کمک به محیط زیست یاری کرده است. با ارتقای سرویس‌ها توانسته‌ایم گامی بزرگ درکاهش مصرف انرژی برداریم. از آن‌جایی که تجهیزات جدید به‌خدمت گرفته شده سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند، این مساله باعث شده تا ما بتوانیم به نوبه‌ی خود نقشمان را در این حوزه ایفا کنیم.

سازگاری با محیط زیست

حفاظت از اطلاعات مشتریان:

این به‌روز رسانی‌ها به مشتریان و کاربران سینداد کمک کرده تا بتوانند از سرعت بالای دسترسی به اطلاعات استفاده کنند. همچنین با استفاده از تجهیزات جدید، فضای امنیتی سرویس‌ها نیز تقویت شده است. این امر نیز به کاربران این اطمینان را می‌دهد تا خیالشان از بابت دسترسی به اطلاعات آسوده بوده و ریسک از دست رفتن اطلاعات آن‌ها به حداقل برسد.

حفاظت از اطلاعات مشتریان

گارانتی آپ‌تایم ۹۹.۹ درصد:

سینداد همواره قبل از به پایان رسیدن طول عمر تجهیزات، اقدام به بهبود و ارتقای آن‌ها می‌کند و همین امر به شما این اطمینان را می‌دهد که سرورهایتان همیشه با بهترین کیفیت در دسترس خواهند بود.

گارانتی آپ‌تایم 99.9 درصد

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.