سینداد در الکامپ ۲۰۱۸

supermod 03 مرداد 1397 ۰ دیدگاه

الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تجاری در عرصه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات و خدمات صنایع الکترونیک است که همه ساله در کشور برگزار می‌شود. نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از تاریخ ۶ الی ۹ مرداد ماه برگزار خواهد شد. شرکت فناوران شبکه سینداد همچون سال‌های قبل حضوری فعال در بیست و چهارمین دوره از این نمایشگاه خواهد داشت. غرفه سینداد در سالن خلیج فارس- طبقه دوم- شماره ۱۰۲۹ قرار دارد. با بازدید از غرفه سینداد می‌توانید از پیشنهادات ویژه و بسته‌های خدماتی مختص نمایشگاه‌ نیز مطلع شوید.

سینداد در الکامپ 2018

با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی سینداد به‌صورت لحظه‌ای از اتفاقات نمایشگاه الکامپ با خبر شوید. در طول ساعات برگزاری، آخرین اخبار، تصاویر و ویدیوهای مربوط به نمایشگاه از طریق شبکه‌های اجتماعی سینداد ازجمله توییتر و اینستاگرام به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید. اخبار لحظه‌ای در توییتر به‌صورت توییت و در اینستاگرام به‌صورت لایو و استوری به‌اشتراک گذاشته خواهد شد. همچنین در پایان هر روز، اخبار و تصاویر مربوط به نمایشگاه در کانال تلگرام، فیس‌بوک و  لینکدین سینداد به‌صورت همه‌جانبه پوشش داده خواهد شد. پس فرصت را برای پیوستن به شبکه‌های اجتماعی سینداد از دست ندهید.


                 
فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.