بروزرسانی قیمت‌ها در سینداد

رامونا امیری 22 تیر 1399 ۰ دیدگاه

همان‌طور که می‌دانید هزینه‌های اجرایی برای تمامی کسب‌وکار‌ها افزایش یافته است و سینداد نیز از این قاعده مستثنی نیست.در چند سال گذشته متأسفانه بحران اقتصادی و افزایش بی‌سابقه نرخ ارز و سایر موارد، موجب افزایش چشمگیر هزینه‌های ارائه‌ی خدمات ما که رابطه‌ی مستقیمی با قیمت ارز دارند شده است. با این حال ما همیشه در راستای کاهش هزینه‌ها و حفظ کیفیت خدمات تلاش کرده‌ایم و شما حتماً در سال‌های اخیر به ثبات تعرفه‌های سینداد توجه داشته‌اید. ما برای پایبندی به ارزش‌های مشتری‌مدارانه خود و حفظ کیفیت خدمات، از افزایش جزئی قیمت‌ها گریزی نداریم.
لذا به اطلاع شما همراهان عزیز می‌رسانیم:
قیمت سرور مجازی، از تاریخ ۹۹/۰۴/۱۹ افزایش یافته و به تبع آن مبلغ صورتحساب‌های پرداخت نشده، تغییر خواهد کرد. لازم به یادآوری است که قیمت سرور اختصاصی، میزبانی وب و ثبت و تمدید دامنه نیز شامل افزایش قیمت خواهند شد. ضمن تشکر از همراهی و همکاری همیشگی شما،‌ خواهش‌مندیم در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال، از طریق پورتال مشتریان و ایجاد تیکت، یا از طریق تلفن ۰۲۱۴۳۳۶۷ با ما در ارتباط باشید.

با احترام
روابط عمومی فناوران شبکه سینداد

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.