آخرین فرصت حضور در نمایشگاه بین المللی کلادفست ۲۰۱۹

supermod 30 بهمن 1397 ۰ دیدگاه

«کلادفست» ( CloudFest ) نام رویدادی بزرگ در دنیاست که هرساله در کشور آلمان برگزار می‌شود. در این نمایشگاه غول‌های بزرگ دنیا در حوزه‌ی رایانش ابری، میزبانی و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی حضور دارند. این نمایشگاه با تمرکز بر ۳ رکن اساسی رشد، ارتباط و یادگیری به شرکت‌کنندگان امکان دسترسی به آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌ها را در حوزه‌ی کامپیوتر و شبکه می‌دهد.

آخرین فرصت حضور در نمایشگاه بین المللی کلادفست 2019

تاریخ برگزاری نمایشگاه کلادفست ۲۰۱۹

این نمایشگاه امسال از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۹ ماه مارس (۳ الی ۹ فروردین ۹۸) در کشور آلمان و در شهر Rust برگزار خواهد شد. مکان برگزاری نمایشگاه در Europa-Park شهر Rust خواهد بود. البته روزهای ۲۳ و ۲۴ مارس نمایشگاه به‌صورت خصوصی بوده و در روزهای ۲۵، ۲۶، ۲۷، ۲۸ و ۲۹ مارس نمایشگاه به‌صورت عمومی از ساعت ۸ صبح الی ۱۱ شب برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی‌شده است که بیش از ۷۰۰۰ هزار شرکت‌کننده، برگزارکننده و رهبران صنعت در نمایشگاه CloudFest 2019 حضور خواهند داشت.

اهداف و شرکت کنندگان

در ۵۰ سال اخیر، کلادفست به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد جهانی در حوزه‌ی زیرساخت اینترنت شناخته‌شده است. هدف سالیانه‌ی این نمایشگاه این است که بتواند تجاربی بزرگ‌تر از سال قبل را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دهد. در این نمایشگاه افراد فعال در حوزه‌های مختلف اینترنت از شرکت‌های سخت‌افزاری و دیتاسنتر گرفته تا توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان محتوا حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه چهره‌های سرشناس زیادی مانند مدیران شرکت‌های علی‌بابا، لینوکس و بسیاری از شرکت‌های مطرح جهان حضور خواهند داشت. برخی از افراد مشهور شرکت‌کننده در نمایشگاه عبارت‌اند از:

Dr. Ye Huang, Daniel Kraft, Will Pemble, graeme Hackland, Hank Shocklee, Brian Behlendorf, Tatiana Tropina, Mark Russinovich.

ازآنجایی‌که زبان بین‎‌المللی دنیا انگلیسی است، زبان رسمی نمایشگاه هم انگلیسی بوده تا شرکت‌کنندگان در سراسر دنیا، دغدغه‌ای ازاین‌جهت نداشته باشند.

آخرین فرصت حضور در نمایشگاه بین المللی کلادفست 2019

حضور در نمایشگاه

زمان برگزاری نمایشگاه مانند ادوار گذشته ۱ هفته خواهد بود تا علاقه‌مندان در سراسر دنیا بتوانند در نمایشگاه حضورداشته باشند. برای کلیه‌ی علاقه‌مندان تدابیر بسیار مناسبی در نظر گرفته‌شده است تا بتوانند با خیال راحت در کشور آلمان اقامت کرده و از نمایشگاه دیدن کنند.

علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه کلادفست ۲۰۱۹ می‌توانند وارد وب‌سایت رسمی آن شده و در آن ثبت‌نام کنند. در سایت نمایشگاه اطلاعاتی مانند ساعات کار نمایشگاه، زمان افتتاحیه، اختتامیه و سخنرانان وجود دارد. از طریق همین سایت می‌توانید کارهای اقامت و رزرو هتل خود را انجام دهید.

شرکت فناوران شبکه سینداد از شرکت‌کنندگان همیشگی این نمایشگاه در سال‌های گذشته بوده و تلاش خود را جهت حضور در دوره‌های بعدی این نمایشگاه انجام خواهد داد. پیشنهاد می‌کنیم اگر شرایط حضور در این رویداد را دارید، حتماً شرکت کنید تا از جدیدترین دستاوردهای دنیای اینترنت مطلع شوید.

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.