افزایش تعرفه‌های خدمات سینداد از ابتدای مرداد ماه ۱۳۹۷

supermod 04 تیر 1397 ۰ دیدگاه

از بهمن ماه سال گذشته علی‌رغم تغییرات بسیار زیاد در نرخ ارز، همچنان نسبت به افزایش تعرفه‌های سرویس‌های خود مقاومت کرده‌ایم. اما از آن‌جایی که خدمات سینداد چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از لحاظ نرم‌افزاری، رابطه‌‌ای مستقیم با قیمت ارز دارند، به‌ناچار مجبور به ایجاد تغییر در قیمت کلیه‌ی سرویس‌ها هستیم. این تغییرات از تاریخ اول مردادماه سال جاری اعمال خواهند شد.

باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور، تمام تلاش خود را نسبت به ثابت نگه داشتن قیمت‌ها جهت رضایت مشتریان انجام داده‌ایم. اما افزایش بی‌سابقه‌ی قیمت ارز، راهی برای ما بجز تغییر در تعرفه‌ی سرویس‌ها باقی نگذاشته است.

در این راستا، در فرصت باقی‌مانده تا ابتدای مرداد ماه بدون افزایش قیمت قادر به تمدید سرویس‌های فعلی یا ثبت سرویس جدید هستید. بدیهی است که پس از تاریخ مذکور، کلیه‌ی سرویس‌ها با قیمت جدید محاسبه خواهند شد.

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.