ثبت و تمدید دامنه از دهم شهریور افزایش تعرفه خواهد داشت

مهسا محق 29 مرداد 1401 ۰ دیدگاه

شرکت Verisign، که یکی از فعالیت‎‌هاش، ثبت دامنه‌های .com است، اعلام کرده است که در طی یک قرار جدید با سازمان ICANN، از اول سپتامبر ۲۰۲۲ یعنی دهم شهریور ۱۴۰۱ خورشیدی، تعرفه‌های ثبت و تمدید دامنه را هفت درصد افزایش می‌دهد.

این افزایش تعرفه نه تنها شامل تمدید دامنه‌های ثبت شده از قبل هم می‌شود،  بلکه سالیانه هم اعمال می‌شود و تا سال ۲۰۳۰، به مدت تقریبا یک دهه، هر ساله، ۷ درصد این مبلغ افزایش پیدا می‌کند.

ثبت و تمدید دامنه

حالا شرایط کشور خودمان را هم که افزایش روز افزون هرچیزی که قیمت دلار روی آن تاثیر دارد (یعنی مستقیم و غیر مستقیم همه چیز) را هم داریم به این مساله اضافه کنید. با یک حساب سرانگشتی، هزینه تمدید دامنه دات کام در سال ۲۰۳۰، احتمالا سر به فلک خواهد گذاشت.

اما نگران نباشید، مثل همیشه سینداد برای شما مقرون به صرفه‌ترین پیشنهاد را دارد. ما همیشه با ارزانترین قیمت،دامنه های.com را ثبت و تمدید می‌کردیم، منطقی‌ترین راه این است که قبل از این تاریخ، دامنه .com خود را بلند مدت با ما تمدید کنید.

تماس با خدمات سینداد
فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.