تحریم دیجیتال اوشن علیه ایران، سینداد در کنار شما

supermod 04 بهمن 1397 ۰ دیدگاه
تحریم دیجیتال اوشن علیه ایران
ایمیل ارسالی از طرف دیجیتال اوشن

صبح امروز با خبر شدیم که شرکت «دیجیتال اوشن» ( Digitalocean ) ایران را تحریم کرد. 

شرکت دیجیتال اوشن از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات ابری در دنیاست که اتفاقاً کاربران ایرانی زیادی هم دارد. این شرکت امروز در اقدامی بی‌سابقه کشور ایران را تحرم کرد. اما اگر از شرکت Digitalocean سرویس دارید، اصلاً نگران نباشید؛ چون ما همواره در کنار شما هستیم.

تحریم دیجیتال اوشن علیه ایران، سینداد در کنار شما

یک ماه سرویس رایگان

در همین راستا شرکت فناوران شبکه سینداد به تمامی عزیزانی که در دیجیتال اوشن سرویس داشته‌اند، یک ماه سرویس رایگان به‌همراه انتقال دیتا هدیه می‌دهد.

کلیه‌ی سرویس‌های سینداد بر روی رک‌های اختصاصی شرکت در ایران و آمریکا قرار گرفته‌اند که باعث بالا رفتن سطح کیفیت و کارایی می‌شود. سرورهای سینداد بیش از ۹۹.۹ درصد آپ‌تایم دارند و این موجب رضایتمندی کاربران شده و زمینه رشد تجاری شما را فراهم می‌آورد.

پس همین حالا از طریق ارسال تیکت یا برقرای تماس تلفنی، برای انتقال سرویس خود اقدام کنید.

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.