چگونه در سال های اخیر قیمت هایمان را ثابت نگه داشتیم؟

supermod 15 مهر 1397 ۰ دیدگاه

در چند سال گذشته، با نوسانات شدید نرخ ارز و در نتیجه افزایش بی‌رویه قیمت انواع محصولات و خدمات در بازار مواجه بوده‌ایم. خدمات شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ابری رابطه‌ی مستقیمی با نرخ ارز دارند. اما ما با اتخاذ استراتژی‌های کاهش قیمت همچنان توانسته‌ایم قیمت‌ سرویس‌های خود را با کمترین نوسان به مشتریان خود عرضه کنیم.

حتماً به‌یاد دارید که در سال ۱۳۹۱ قیمت ارز به ناگهان افزایش پیدا کرد. افزایش قیمت ارز باعث شد که ما برای پایین نگه داشتن قیمت سرویس‌هایمان به فکر راه‌حل باشیم. در همین راستا و در سال ۱۳۹۱ موفق شدیم سرویس کولوکیشن را در خارج از کشور راه‌اندازی کنیم. همین امر باعث شد تا ما قیمت سرویس‌هایمان را در سال ۱۳۹۱ افزایش ندهیم. اما بار دیگر در سال ۱۳۹۶ و به‌خصوص در سال ۱۳۹۷ با التهاب بی‌نظیر نرخ ارز و افزایش بی‌سابقه قیمت‌ها مواجه شدیم.

ما از قبل این اتفاق را پیش‌بینی کرده بودیم و پس از اتفاق سال ۱۳۹۱ این احتمال را می‌دادیم که در آینده‌ای نه‌چندان دور، مجدداً با نوسانات ارزی مواجه خواهیم شد. به‌همین دلیل در سال ۱۳۹۲ شرکت فناوران شبکه سینداد وارد بازار بین‌المللی شد و صادرات محصولات و خدمات خود را آغاز کرد. این صادرات و درآمد ارزی منجر به این شده است تا بتوانیم در التهابات ارزی سال ۱۳۹۷ خدماتمان را همچنان با کم‌ترین افزایش قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهیم.

در نمودار زیر می‌توانید تغییرات قیمت دامنه سینداد نسبت به تغییرات نرخ ارز را در چند ماه گذشته مشاهده کنید:
چگونه در سال های اخیر قیمت هایمان را پایین نگه داشتیم؟
بر اساس نمودار بالا، قیمت تمام شده دامنه همواره برابر با ۱۰ دلار است؛ درصورتی که با توجه به افزایش قیمت دلار در چند ماه گذشته، قیمت دامنه سینداد پایین‌تر از ۱۰ دلار بوده است.

جهت ثبت یا تمدید دامنه بر روی گزینه زیر کلیک کنید:

ثبت دامنه

در مرداد ماه سال ۱۳۹۷ به‌ناچار مجبور به افزایش قیمت برخی از خدماتمان شدیم. با این حال قیمت بسیاری از خدمات سینداد ازجمله سرور مجازی افزایش پیدا نکرد. با توجه به رشد چندصد درصدری قیمت ارز، افزایش قیمت خدمات ما حداکثر تا ۴۰ درصد (به جز دامنه) نسبت به قیمت قبلی بوده است. این افزایش قیمت هم به‌یک‌ باره صورت نپذیرفت و شرکت سینداد بازه‌ای یک ماهه را در اختیار مشتریان خود قرار داد تا بتوانند سرویس‌های خود را در این مدت با قیمت قبلی تمدید، یا سرویس جدید ثبت کنند.

شرکت فناوران شبکه سینداد همواره تلاش کرده است تا با ثابت نگه داشتن قیمت، خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

با مراجعه به لینک زیر می‌توانید قیمت ثبت دامنه توسط شرکت‌های مختلف را بررسی و مقایسه کنید:


اینجا کلیک کنید

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.