تخفیف ویژه Black Friday 2018

supermod 30 آبان 1397 ۰ دیدگاه
efefef

هاست یک ساله با تخفیف ۱۰۰ درصد

تا پایان روز دوشنبه، ۵ام آذر ماه، با خرید و یا انتقال دامنه (com.) در سایت سینداد، یک هاست ۱۰۰ مگابایتی با اشتراک یکساله هدیه بگیرید.

پس از ثبت و یا انتقال دامنه و تکمیل اطلاعات در سایت، هاست هدیه به نام شما ثبت شده و نام کاربری و رمز عبور اولیه، از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود.

حقیقت بلک فرایدی چیست؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا این روز به نام جمعه سیاه نام گذاری شده است؟!! حقیقت این است که این نام نه از سوی فروشندگان و نه از سوی خریداران، بلکه به‌وسیله‌ی پلیس فیلادلفیا انتخاب شده است.

عجیب است، اما حقیقت دارد!!!

همه ساله، در ۲۳ نوامبر یعنی فردای روز شکرگزاری، بسیاری از مردم  برای خرید سال نو به فروشگاه‌ها می‌روند و به این دلیل خیابان‌ها مملو از جمعیت و ترافیک می‌شود. از طرفی حجم بالای ترافیک، باعث تصادفات و بعضاً تلفاتی می‌شد. دلیل نام گزاری این روز به نام جمعه سیاه توسط پلیس فیلادلفیا، همین آمار بالای تصادف و ترافیک بود.

اما فروشنده‌ها به تاثیر منفی این نام گزاری بر بازار خود آگاه بودند و نمی‌خواستند فرصت طلایی فروش محصولات خود را از دست بدهند. پس به‌جای مقابله با این نام گزاری، طرح‌های تخفیف خود را در این روز قرار دادند تا مشتریان را بیشتر از گذشته به خرید محصولاتشان تشویق کنند. این گونه جمعه‌های سیاه، به‌شکل امروزی آن معرفی شد.

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.