نصب Kerio Control بر روی vps

رضا جمالی 15 اسفند 1396 ۰ دیدگاه

Kerio Control چیست؟

Kerio Control یک فایروال مدیریت تهدید بوده که پیشگیری از نفوذ، فیلتر کردن محتوا، گزارش فعالیت، مدیریت پهنای باند و شبکه‌های مجازی را نشان می‌دهد. Kerio  می‌تواند به‌صورت یک نرم‌افزار یا دستگاه سخت‌افزاری و مجازی باشد.  

در این مقاله نصب Kerio Control بر روی vps را آموزش خواهیم داد.

نصب Kerio Control بر روی سرور مجازی

ابتدا فایل iso این نرم‌افزار را دانلود می‌کنیم که در این لینک موجود است.

سپس نیاز به یک سرور مجازی دارید تا این iso را بر روی آن نصب کنید.

در مرحله اول پس از انتخاب زبان مورد نظر و با دکمه F8، مقررات شرکت سازنده را تایید می‌کنید و فرایند نصب شروع می‌شود.

بعد از اتمام نصب برنامه به قسمت (Network configuration) می‌رویم و برای اینترفیس یک (IP) در نظر می‌گیریم تا بتوانیم از طریق آن به محیط گرافیکی‌ای که از طریق وب در اختیار ما قرار می‌دهد، دسترسی داشته باشیم.

نصب kerio control بر روی vps

حال یک مرورگر باز می‌کنیم و به کمک آدرس (IP_Address:4081/admin) به صفحه‌ای وارد می‌شویم. برای ادامه روند نصب kerio در این مرحله یک پسورد برای kerio انتخاب می‌کنیم و سپس با شناسه کاربری admin و گذرواژه انتخاب شده، وارد محیط مدیریتی kerio می‌شویم.

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.