نرم افزار AnyDesk

supermod 08 مرداد 1396 ۰ دیدگاه

در این مقاله با نرم افزار AnyDesk و کاربردهای آن آشنا خواهیم شد. 

نرم افزار AnyDesk

AnyDesk چیست؟

نرم افزار AnyDesk توسط تیم Team Viewer طراحی گردیده است. پیش از این نرم‌افزار Team Viewer یکی از کارآمد‌ترین و پر طرفدارترین نرم‌افزارهای ریموت دسکتاپ بود که به‌عنوان ابزاری کاربردی برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه‌ها از راه دور در بستر شبکه اینترنت با اتصال دو رایانه به یکدیگر استفاده می‌شد.

این تیم اخیراً تحریم‌هایی را نسبت به ایران وضع کرده و دسترسی به آن را محدود کرده است. نرم‌افزار AnyDesk می‌تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. ایده اصلی AnyDesk مهیا کردن دسترسی راحت به جنبه‌های تکنیکی و بخش فنی است. استفاده از این ابزار همانند استفاده از Team Viwer بوده و این نکته قابل توجه است که این ارتباط به لطف الگوریتم رمزنگاری (RSA-2048bit)، امنیت بسیار بالایی دارد تا احتمال هک و سوء استفاده اشخاص ثالث از این ارتباط را تقریبا به صفر برساند.

کار با نرم‌ افزار AnyDesk

در گام نخست باید نرم‌افزار Any Desk را بر روی دسکتاپی که قصد دارید کنترل آن را به دست بگیرید نصب کنید. برای دانلود آن به سایت‌ رسمی نرم‌افزار AnyDesk مراجعه کنید. 

پس از نصب و اجرای برنامه برای دسکتاپ شما شناسه‌ای ساخته می‌شود که در حقیقت از طریق این شناسه شما مجوز ورود به دسکتاپ را از طریق دسکتاپ دیگر یا دستگاه هوشمند دیگر، پیدا خواهید کرد. در حقیقت شما باید این شناسه را در اپلیکیشن AnyDesk موبایل یا تبلت خود وارد کنید و بعد از تایید طرف مقابل، شما اجازه دسترسی به دسکتاپ مورد نظر را پیدا می‌کنید و می‌توانید کنترل کامل دسکتاپ را در دست بگیرید.

 

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.