راه اندازی سرویس جدید گوگل برای بازی

supermod 20 مرداد 1397 ۰ دیدگاه

راه اندازی سرویس جدید گوگل برای بازی موضوعی است که اخیراً بر سر زبان‌ها افتاده است. در اوایل امسال گزارش شد که شرکت گوگل قصد دارد به‌وسیله‌ی راه‌اندازی سرویس جدیدش وارد فضای بازی شود.

سرویس جدید گوگل چیست؟

شرکت گوگل مدتی است که بر روی ارتقای سخت‌افزارهایش جهت دستیابی به این هدف تمرکز کرده است. گزارشات اخیر حاکی از آن است که شرکت گوگل در حال توسعه‌ی استودیوهایی جهت تولید محتوا در این پلت‌فرم است. گفته می‌شود که این پروژه “yeti” نام دارد و به کاربران این اجازه را می‌دهد تا بدون نیاز به دانلود فایل‌های حجیم یا تهیه کنسول‌ بتوانند بازی‌ها را انجام دهند. شرکت گوگل قصد دارد تا بازی‌ها را بر روی فضای ابری قرار دهد. در این صورت، کاربران دیگر نیازی به استفاده از کنسول‌های بازی گران‌قیمت یا استفاده از سخت‌افزارهای پر هزینه برای سیستم‌های خود نخواهند داشت. فقط کافی است تا به یک سیستم و اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید وارد فضای ابری شده و بازی دلخواه خود را انجام دهید.

سرویس جدید گوگل برای بازی

یک منبع موثق اظهار کرده که با یک تب در google chrome می‌توان بازی پرطرفدار “Witcher 3” را بازی کرد. احتمال دارد که سرویس جدید گوگل برای بازی بر روی پلت‌فرم یوتیوب انجام گردد. گفته می‌شود که گوگل با شرکت‌های بزرگ توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی دیدار کرده ‌است تا ببیند که آیا علاقه‌ای به انجام این پروژه وجود دارد یا خیر؟

 در حال حاضر شرکت گوگل در حال اندیشیدن در مورد خرید استودیوهای توسعه‌ی بازی‌ برای ایجاد محتوای بیشتر برای این پلت‌فرم است. گوگل به‌تازگی سازندگان و بازاریابانی را از شرکت EA، سونی و دیگر شرکت‌های مشابه برای انجام این پروژه استخدام کرده ‌است.

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.