راهکار مدیریت داده کمپانی cloudian

رضا جمالی 02 شهریور 1396 ۰ دیدگاه

کمپانی « کلودیان » ( cloudian ) برنامه‌ای کمکی برای مدیریت داده‌های پیکره‌بندی نشده در حال رشد طراحی کرده است. این برنامه با ترکیب محصولات پیشرو در مدیریت اطلاعات و سرمایه‌گذاری بر روی ذخیره‌سازی در مقیاس بینهایت، راه‌حل‌هایی تست‌شده به شرکت‌ها ارائه می‌دهد. تیم اجرایی این ایده و برنامه عبارتند از: Rubrik، Komprise، Evolphin و CTERA Networks.

این برنامه به‌طور مستقیم حجم و ظرفیت دیتاسنتر را بررسی می‌کند تا بتواند در محیطی قابل تغییر، راه‌حل‌های تست و اثبات شده‌ای که دارد را در جهت ادغام چندین نوع داده به یک دیتای واحد به کار بندد و در آن ذخیره کند. تمرکز این برنامه بر کاهش هزینه‌ها توام با ساده کردن عملیات در دیتاسنتر است. در ذخیره‌سازی این داده‌ها عوامل مهمی چون مدیریت چرخه داده، مدیریت آرشیو رسانه‌ای آن، ارتباط و اشتراک فایل‌ها درنظر گرفته می‌شود.

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.