DirectAdmin چیست؟

supermod 13 تیر 1396 ۰ دیدگاه
دایرکت ادمین

دایرکت ادمین چیست؟

دایرکت ادمین (DirectAdmin) یک کنترل‌پنل میزبانی وب گرافیکی است که مدیریت وب‌سایت‌ها بر روی هاست و سرور را بسیار آسان کرده است. با دایرکت ادمین می‌توانید وب‌سایت‌های خود را با سطوح (Admin،Reseller) یا نماینده و کاربر معمولی مدیریت کنید.

یکی از مزیت‌های دایرکت ادمین این است که در ایران تحت تحریم نیست و به‌راحتی می‌توان از داخل ایران به آن دسترسی داشت. همین ویژگی کنترل پنل دایرکت ادمین مبتنی بر لینوکس را به جایگزین مناسبی برای cPanel که تحت تاثیر تحریمات قرار دارد تبدیل کرده است و شرکت‌های هاستینگ با نصب این کنترل‌پنل گرافیکی بر روی سرور‌هایشان، اقدام به ارائه‌ی سرویس‌های هاست اشتراکی می‌کنند.

ویژگی های دایرکت ادمین

کنترل پنل دایرکت ادمین علاوه بر سادگی و راحتی استفاده، دارای قابلیت ضد Crash است. دایرکت ادمین فقط بر روی سیستم‌های لینوکسی و به‌طور ویژه فقط ورژن‌های (RedHat، CentOs، FreeBSD و Debian) اجرا می‌شود.

دایرکت ادمین به شما اجازه‌ی خرید (Lifetime License) را می‌دهد و می‌توانید با خرید آن به‌صورت کامل از تمامی امکانات و قابلیت‌های مادام‌العمر دایرکت ادمین استفاده کنید.

یکی از تفاوت‌های مهم دایرکت ادمین، پشتیبانی فنی نامحدود در همه‌ی پکیج‌های آن است؛ برخلاف cPanel که برای هر مشکل باید پکیج پشتیبانی فنی را خریداری کنید. دایرکت ادمین از سمت دیگر به سادگی‌اش افتخار می‌کند و این گسترش در سیاست پشتیبانی نامحدود آن است.

به‌منظور مقایسه‌ی دایرکت ادمین و سی‌پنل می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

توجه داشته باشید که لایسنس نامحدود دایرکت ادمین فقط شامل پشتیبانی به مدت ۹۰ روز است.

دایرکت ادمین

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.