گروه سیستم Rahi خنک کننده جدیدی را منتشر کرد

رضا جمالی 02 شهریور 1396 ۰ دیدگاه

مرکز دیتا سنتر، سخت‌افزار و نرم‌افزار کالیفرنیا کمپانی Rahi Systems، از آخرین خنک‌کننده‌ی خود برای یونیت‌های بزرگ دیتاسنتر رونمایی و آن را منتشر کرد، که طبق ادعای این کمپانی قادر به صرفه‌جویی در مصرف انرژی به میزان ۳ برابر نسبت به بازار آن است!!

سه مدل نهایی که کمپانی ارائه کرده است بر ۳ اصل بنا گردیده است : ۱- آب (در حالت مایع)  ۲- آب سرد ۳- پخش مستقیم و گسترده‌ی خنک‌کننده در ردیف‌های دیتا سنترخنک کننده جدید گروه سیستم Rahi

این تجهیزات با عنوان تجاری Enconnex تحت پوشش دیتاسنتر این کمپانی روانه بازار گردیده است و در مقیاس ۶۰۰ یا ۹۰۰ mm عرض، ۴۵ یونیت ارتفاع و ۱۲۰۰ mm عمق قابل دسترس است. (به نوعی اندازه‌ی یک کابینت استاندارد!)

طبق تحقیقات و گزارشات بدست آمده، هر یونیت می‌تواند معادل ۱۰۰kw حجم سرما را پمپ کند. بدین صورت که ۱۸ فن کوچک با سرعت‌های متفاوت در قسمت‌های مختلف توسط یک سیستم مرکزی الکترونیکی کوچک کنترل می‌شود.

اجزای دیگر آن که شاید زائد به نظر بیایند، از قسمت پشت و جلوی یونیت قابل دسترسی هستند و بدین منظور تعبیه گردیده‌اند تا در صورت خرابی کمپرسور یا چیلر آبی، از ادامه‌ی کار خنک‌سازی یونیت اطمینان حاصل کند.

مهندس این پروژه آقای Paul Weber بیان داشته است که در طی مراحل طراحی این محصول، مهندسین ما بیشترین تمرکز خود را بر روی فرم‌دهی و نصب آسان این محصول گذاشته‌اند تا جایی که در طی یک روز قابل نصب و راه‌اندازی است.

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.