سرمایه‌ گذاری شرکت Oakley Capital در سی پنل

supermod 03 شهریور 1397 ۰ دیدگاه

سرمایه‌ گذاری شرکت Oakley Capital در سی پنل

«سی‌پنل» (cPanel)، کنترل‌پنلی است که توسط بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وب در سراسر جهان استفاده می‌شود. سی‌پنل اعلام کرده که با کمپانی Oakley Capital به توافق رسیده است (Oakley Capital یک شرکت سرمایه‌گذار خصوصی در غرب اروپا است). 

از جزئیات مالی این قرارداد هنوز خبری منتشر نشده است. کمپانی Oakley Capital در سال ۲۰۱۷ شرکت Plesk را نیز خریداری کرده بود (Plesk نیز یک نرم‌افزار کنترل‌پنل جهت مدیریت وب‌سایت است).

 

 

سرمایه‌ گذاری شرکت Oakley Capital در سی پنل

تغییرات احتمالی

شرکت سی‌پنل در شهر هیوستون قرار داشته و بیش از ۲۲۰ کارمند دارد. پس از این قرارداد، همه‌ی کارمندان در شرکت باقی خواهند ماند و انتظار می‌رود که تعداد کارمندان با این سرمایه‌گذاری جدید افزایش یابد. “نیک کاستون” مدیر عامل سی‌پنل بیانیه‌ی زیر را در یک خبر رسمی منتشر کرد:

“این سرمایه‌گذاری یک گام بزرگ برای سی‌پنل خواهد بود. تیم ما نرم‌افزاری را ایجاد کرده است که به موفقیت میلیون‌ها وب‌سایت در سطح جهانی کمک کرده است و ما مشتاقانه منتظر ادامه کار با همان شور و اشتیاق هستیم. این سرمایه‌گذاری به توسعه‌دهندگان زیرساخت اینترنت امکان دسترسی بیشتر به طیف وسیعی از نرم‌افزارها، ویژگی‌ها و پشتیبانی را خواهد داد. من نسبت به آ‌ینده‌ی شرکت هیجان‌زده هستم”.

پس از این قرارداد کاستون به عنوان مدیرعامل شرکت باقی خواهد ماند و cPanel همچنان به عنوان یک نهاد جداگانه اداره خواهد شد.

منبع: wptavern

فناوران شبکه سینداد (دانش بنیان)

سینداد یعنی هدیه‌ی سیمرغ، یا فرزند سیمرغ؛ به عبارتی یعنی خود سیمرغ، با همه ی شگفتی هایش، اما جوانتر و سرزنده تر. و این چیزی است که ما سعی می کنیم در سینداد باشیم. از سال ۱۳۸۵ دانش مان را به صورت خدماتی در حوزه ی هاستینگ، شبکه و تولید نرم افزار در اختیار مشتریان مان قرار داده ایم و به این افتخار می کنیم که تک تک آنها تا به امروز همراه ما مانده اند. باور داریم که سینداد صرفاً یک شرکت نیست، بلکه نوعی باور است به ارائه ی شگفت انگیز از هر چیز.